Autor: 021.rs

Novi Sad
30.01.2023.
16:31 > 14:36
Pojedini stanovnici Limana žele uvođenje parking zone, verujući da će to rešiti problem sa parkiranjem ljudi koji rade u ovom delu grada. U gradskoj upravi kažu da je uvođenje naplate moguće.

Komentari 147

  • Miki

    03.02.2023 16:07
    @slobodan @Maja
    @Slobodane, limanci obicno na posao idu oeske jer im je sve blizu :0

    @Majo, nisu problem mame koje dovedu decu u vrtic na 5 minuta i kolima ODU, nego vi koji dodjetepa ostavite kola i idete na posao, soping stagod i zauzimate mesto nama koji tu zivimo. Plus, posto nema dovoljno parkinga onda je posteno da grad obezbedi bar jedno mesto po stanu za stanare iz bloka ili da izgradi nova mesta.

    Tako da sam i dalje ubedjen da je resenje koje sam napisao ipak najbolje i najoptimalnije. Pozz sa LIMANA 1 od starosedeoca i treceg kolena limanaca.

  • Bojan

    03.02.2023 14:07
    @Ana

    Za 500 evra možeš kod babe u stan ali jedino ako ćeš redovno da joj kuvaš. A bodljikava žica ti nije loša ideja, ali protiv štetočina je struja bolja.
  • Ana

    03.02.2023 11:54
    Treba Liman ograditi zicom i nikom ko nije treca generacija sa Limana ne dozvoliti ulaz, ne samo kolima nego i pesaka. Samo ne znam onda kome bi iznajmljivali babine i dedine stanove za 500 eura.
  • Лиманац

    02.02.2023 23:54
    Подршка
    Подржавам увођење наплате паркирања („плаве зоне”) на свим Лиманима (I, II, III, IV), будући да је то решење препознато као делотворно од стране суграђана у чијим крајевима је наплата паркирања већ уведена, али и од стране стручњака који су радили на изради новијих урбанистичких планова за овај део града.
  • Joca

    02.02.2023 21:41
    Paraziti
    NE pristajte na to da Vam naplačuju tako su i stanovnike/vozače iz drugih delova grada prevarili. Parazite treba ukinuti ako je još moguče. Stanarskom parking kartom "povlaštenom" NE garantuju apsolutno nikakvu zaštitu (piše u ugovoru SITNIM SLOVIMA) to jest kontrolu koliko su novca do sad skupili mogli su bar jednu kameru na svako ili bar svako drugo parking mesto da postave, ali su stipse. Dotični sede u toplom imaju software (komp. program) koji im skuplja harač relativno "dobre" advokate i udri u skupljanje novca usput se prave naivni
  • neka

    02.02.2023 20:52
    Neka naprave 20-ak parking mesta tamo kod fontane kod NISove zgrade. Tu bas ima mesta.
  • Alekksej

    02.02.2023 19:47
    Parking vlasnik
    Samo onaj ko ga je pazario. Parking ispred zgrada nije vaše vlasništvo.
    Dodatno za limance , a i ostale....gde parkirate kad idete u drugi deo grada? Samo u javne garaže?
  • Pobesneli Laloš

    02.02.2023 19:35
    A Liman III?
    Treba uvesti i naplatu parkinga u Narodnog fronta. Tamo je najviše naftaša koji imaju para za parking mesto tako da bi bilo više novca u gradskoj kasi. Ako im je skupo, neka se parkiraju ispred ili ispod svoje zgrade.
  • Komšija

    02.02.2023 09:54
    @Nemanja

    Ne očekujem da život na Limanu čini nešto za razvoj kognitivnih sposobnosti, ali si za 40 godina stvarno mogao da naučiš nešto o delu grada u kojem živiš. Apsolutno niko nije rekao da bilo kome treba da bude “obezbeđeno” parking mesto, ali i dalje stoji činjenica da su ti parkinzi građeni upravo za nas stanare i da je potrebno da se nađe mehanizam da se podmire naše potrebe i osigura naša bezbednost koja jeste ugrožena gužvom i pogrešnim parkiranjem - što je deo problema koji uporno preskačeš jer se ne uklapa u tvoju slikovnicu o elitizmu koju tako veselo popunjavaš. Takođe si za te sve godine mogao i da saznaš da Park siti (a i mnoge druge poslovne zgrade u okolini) ima svojh podzemni parking na kojem firme ne žele da plaćaju zakup, tako da postoje opcije pored zauzimanja uličnih mesta. Možda bi bilo najbolje da generalno prestaneš da zamaraš glavu tuđim brigama i posvetiš se svom ličnom problemu ljudskosti i empatije, pošto na komentar o problemima svojih komšija odgovaraš klasičnom bahatošću primitivca koji se ponosi što nešto ne razume i ne želi da razume. Sačuvaj me bože da bilo ko od komšija na bilo koji način zavisi od tebe, to bi bila tragedija.
  • Od kako se pojavio

    02.02.2023 08:28
    parking servis nema mesta
    Treba ukinuti parking servis i nece biti problema sa parkingom ni u jednom delu grada. Naplata moze da se vrsi samo u javnim garazama.
  • Bb

    01.02.2023 22:44
    Parking
    Zato ja imam kucu u ns, garazu, dvorište, rostilj i ljubomorne poglede.
    Samo se hvalim...oprostite.
  • filruž

    01.02.2023 22:06
    Joooooooooj
    onom kome smeta kad Sremac stane na parking kod njegove zgrade pa dalje ide busom jer je kretanje autom i nalaženje parking mesta dalje nemoguće zabraniti da prelazi na desnu obalu Dunava tj da se tamo staje.
  • višeautaodmesta

    01.02.2023 22:01
    Fil ruž
    Neće im niko dolaziti u goste sem subotom popodne i nedeljom kad se ne plaća parking ali tad nema mesta jer su svi kod kuce.
    Kad mesta nema u gradu možešda dubis na glavi neće ga biti se nova ne napravi ili se neko ne odseli.
    Ja idem samo tamo gde je kretanje jošmoguće , ima mesta za parking i to u deo dana kad nije haos na ulicama a u Centar i parking zone samo IZ NUŽDE.Uskoro će kretanje u gradu autima i ostalim prevozima a i peške biti nemoguće . Pa ni izvan jer je tranzit takodje preopterećen.Aj se kladimo.
  • V

    01.02.2023 21:23
    Ti pojedini što traže uvođenje zone očigledno ne žive na Limanu. Pre nove godine smo se preko mesnih zajednica izjašnjavali ko je za uvođenje i svi stanari zgrade koji su se izjasnili su bili protiv.
  • Nemanja

    01.02.2023 18:05
    @Komšija
    Apsolutno razumem problem koji TI imaš ali ja NE - ceo život, više od četiri decenije stanujem na Limanima. Dve decenije vozačkog staža parkiram tamo gde ima mesta, nekad ispred "svoje" zgrade a nekad ispred "tuđe". Ukapiraj više da je parking javna površina koju može da koristi ko, kad i koliko hoće. Parking ti je "obezbeđen" jedino ako je pod ključem ili zakupom. Ukapiraj i da će firme "obezbediti parking svojim zaposlenima" tako što će zakupiti mesta koja već koriste (kao što već postoje par takvih u N.Fronta) i onda nećeš smeti da parkiraš, sve i da su slobodna.
    Ili je možda bolje malo opšte ljudske solidarnosti i empatije? Stvarno nije čudo što nas prozivaju i zezaju za elitizam.
  • Komšija

    01.02.2023 16:10
    @Nemanja

    I dalje uporno menjaš teze što pokazuje da možda ne omalovažavaš namerno problem, ali ga apsolutno ne razumeš. U pitanju je situacija gde ljudi imaju obezbeđen parking ispred SVOJIH zgrada koji bi bio dovoljan da ispuni njihove potrebe ali ne mogu da se parkiraju zbog nebrige grada, firmi koje ne žele da obezbede parking svojim zaposlenima i nemarnih ljudi koji ne samo da nisu voljni da prošetaju 100-200 metara, nego su i više nego spremni da se nedozvoljeno parkiraju i time ugroze sigurnost drugih. Ali samo ti budi tako ponosan na svoju otpornost na "psihičke poteškoće", to je ovde ključno.
  • Ns

    01.02.2023 15:44
    Ja mislim da Liman treba da proglasi autonomiju a ako se ovako nastavi i da uvede vize ostalim stanovnicima Novog Sada jer su oni dakako prvi medju jednakima, opste je poznato da je prvo napravljen Liman pa onda Novi Sad.
  • Nemanja

    01.02.2023 14:54
    @Komšija
    Ja ne "omalovažavam problem" nego govorim da isti ne postoji - osim možda u glavama ljudi koji "moraju" da parkiraju pred svoj ulaz i nigde drugde, kojima je teško da se "besmisleno vozikaju" oko blokova koji se obiđu za dva minuta i kojima je "problem" ako neko čeka da stane na "njihovo" mesto.
    Dalje, automobil vozim, nisam "faca" koja ga ne vozi. Samo ne doživljavam psihičke poteškoće i ličnu uvredu to što na "mom" parkingu nema uvek mesta, pa moram da odem 100 metara dalje.
    Čak bi se i taj "problem" rešio mojim predlogom za uvođenjem stanarskog zakupa parking mesta, ali Limani tu nisu prioritet koliko Bulevar, Detelinara, Podbara.
  • Trt

    01.02.2023 12:20
    @IT - jevac

    Parkinzi u okviru kompleksa stambenih zgrada su pravljeni za stanare tih zgrada, to valjda nije jasno samo vama što ste došli alavi i gladni da nešto uzmete za sebe pa tripujete da je sve što vidite zajedničko. Tako ti je to kad naučiš jedan i po kompjuterski jezik a nisi savladao lekciju o životu u civilizaciji.
  • y

    01.02.2023 09:24
    "Limanci se bune jer nemaju gde da se parkiraju kad se vrate sa posla, a niko ne kaze gde se oni parkiraju dok su oni na poslu."

    Ja se parkiram na mesto obezbedjeno od strane firme gde radim. Ali nema sta ja da objasnjavam, ovde je prica o problemu na Limanu. Ako Limanci prave problem nekom drugom, nek se i taj buni, sta sad ja ne smem da se bunim sto zbog grada koji je izazvao ovakav haos, i firmi sto su izgradjene/otvorene u stambenim cevtrtima. Ja imam pravo da se bunim jer je problem ocigledan. Ispred moje zgrade gde sam prijavljen uredno ne mogu da parkiram jer je krcat i to otprilike 50% stanarskim autima ostalo nisu. Parking javna povrsina jasno, nije privatno, ne pripada zgradi ali jeste problem valjda je to svima jasno i treba resiti. Kako pa za to valjda placamo nekog, Urbanizam... svi oni dobijaju platu iz poreza koji uredno placam na stan i nije mali. Ja ih placam, problem postoji, nek ga rese.
  • Komšija

    01.02.2023 09:05
    @Komšija

    Lepo sam ti objasnio kako se radna vremena preklapaju, a da češće isteraš auto, možda bi primetio kakav je problem kad na parking navali pet vozila dok se ti isparkiravaš, ili kad neko nedozvoljeno parkira visoko vozilo na ulaz u parking pa ne vidiš kuda ideš. A taj famozni red kod NS Tajma koji je kao uvek prazan ti je na 200m od zgrade, znači da je ostalim komšijama još dalji - a toliko bi bila razlika u razdaljini i ekipi iz park Sitija da se parkira kod Kineske četvrti, što je i bila moja poenta. Ja sam isto protiv besmislenog vozikanja autom i protiv ovog uvođenja naplate, ali ti otvoreno omalovažavaš problem, valjda da bi ispao nekakva faca što ne voziš auto.

  • Plaćač poreza

    01.02.2023 08:56
    Jeftin pokušaj parking servisa da proširi naplatu parkinga na veći deo grada i da poveća prihode naplatom stanarskih parking karti,a sa tolikim prihodom niko ne zna šta rade. Neće moći gospodo.
  • Da vam nešto

    01.02.2023 07:28
    Kažem
    Od kada je Promenade, ni u delu Limana 1 i 2 nema mesta za parkiranje. Stanari Fruškogorske, Cara Lazara i ovog dela Narodnog fronta takođe satima čekaju parking oko svojih zgrada. I ovde treba uvesti parking zone. Znam ljude koji se spuste iz Srema, istave kola na našem parkingu i dalje idu autobusom po gradu. E tome treba stati na put.
  • Mile

    01.02.2023 01:47
    Prodaj auto
    Vozi bicikl.
  • Realno

    31.01.2023 22:13
    Isti takav problem imaju i stanovnici Brace Krkljus i Cara Dusana. Novogradnja koja je napravila ulaz u zgradu na ustrb parkinga, otvaranje privatne klinika Medigrup i jos par klinika koja ni jedna nije obezbedila parking za pacijente nego se svi parkiraju ili po putu ili na parkinge predvidjene za stanare. Pauk zaobilazi a u krugu 200 metara bi mogli da kupe kola neprestano. Da ne pricam o sluzben vozilima, dostavama koji parkiraju svoja kola,l i ne pomeraju ih po nedelju dana jer se ne plca parking. Kao divlji zapad. A posebna prica su indijanci koji dolaze iz okolnih mesta i koji izgleda kad dodju u grad ili postanu nevidjeno bezobrazni ili pojma nemaju da voze pa se parkiraju kao šabani najveci zauzimajuci po dva mesta.
  • Ana

    31.01.2023 21:02
    reciprocitet
    Limanci se bune jer nemaju gde da se parkiraju kad se vrate sa posla, a niko ne kaze gde se oni parkiraju dok su oni na poslu. I oni sigurno zauzmu mesto nekom ispred zgrade, a nimalo se ne jede zbog toga. Ispada da svi da Limana rade u firmama gde je obezbedjen parking i nikad se nikom nisu zauzelo parking mesto.
  • Nemanja

    31.01.2023 19:56
    @ Komšija
    Uobičajena radna vremena su ili od 08-16h ili od 09-17h. Ukoliko ne živite na četvorci a radite na kecu ili obrnuto, kroz najveći špic u saobraćaju, dakle kad se svi vraćaju s posla, vam i od Centra do Limana treba bar 20 minuta. U isto vreme, zaposleni u firmama na Limanima se takođe vraćaju kući (firmama, dakle DMS, RT-RK, NIS). Dešava se normalna smena vozila na parkingu, a to što vam je teško i da se "gurate" je čist snobizam...
    Dalje, poslednji red parkinga, baš direktno iza Češkog magacina je UVEK, ali UVEK (polu)prazan, i u jeku sezone na Štrandu/čardama. Sedam godina živim preko puta istog, u situacijama kad bukvalno nigde u celoj Šekspirovoj nema mesta, tamo ima. Verovatno zato što buduća intelektualna elita mora da uđe u studentsku sobu sa svojim Golfovima (bosanske i CG table), pa se ponabadaju oko domova. Isto važi i za džipadžije po čardama/klubovima, ne daj bože da ne preteraju preko dolme...
    Dakle, da zaključim da cela priča dotiče samo "idem nešto da obavim" likove (i likuše), najgori scenarijo koji ćete na Limanu ikad doživeti jeste da se parkirate 100 metara od destinacije i da, zamislite, taj ogromni put morate da pređete nogama.
  • Milan

    31.01.2023 19:19
    @Limanac

    Svce te firme mogu i da plate parking u Park sitiju, pa to ipak ne rade, ajde baš da vidim da će da plate sezonsku kartu.
  • Zivkovic

    31.01.2023 19:10
    Nije it problem toliki na limanu trenutno mada je bio. Već dve godine zvrje kanc poluprazne nego je Merkator isterao nisovce. Problem je što svaka porodica ima 2 3 automobila jer mogu i siroti da priušte kola za manje od 1k . Ns nema gradski prevoz dostojan čoveka. Plus kultura je takva da se peške ne ide preko 100m. Bicikli su dobro rešenje ali i za njih treba praviti više i bolje parkinge.
  • Limanac

    31.01.2023 18:32
    Zabluda
    Zabluda je da će biti mesta kada se uvede zona. Sve te firme mogu da kupe sezonske karte isto kao i stanari i kad se podvuče, plaćamo mi, plaćaju zaposleni u firmama a gužva opet ista. Jedine osobe koje trljaju ruke su botovi u parking servisu.
  • Vlada

    31.01.2023 18:19
    @Iva

    Slažem se da plaćanje parking servisu neće rešiti problem. Međutim, unapređivanje javnog prevoza će rešiti samo problem javnog prevoza, ne i prekomernu upotrebu automobila i bahato parkiranje. Evo sad u komentarima o nezgodi na Novom Naselju je isplivalo na videlo da kamiondžije misle da smeju da parkiraju bilo gde na prostoru grada gde god direktno ne blokiraju saobraćaj, a na vesti o pauku ljudi bez ikakve sramote tvrde da pauk ne sme da ih nosi ako ne postoji znak za to, ili ako ne blokiraju prolaz. Kada bi se sa limanskih ulica i ostalih površina odnosilo svako proizvoljno parkirano vozilo, situacija bi se rešila za pola godine, ali ne postoji nikakva volja da se to uradi.
  • dule

    31.01.2023 18:15
    Evo ja živim na Limanu 4 i smatram da je ovo svinjarija. Ne može. A PS kao firmu treba likvidirati, ni otpremnine ne treba da dobiju.

    Paraziti.
  • Iva

    31.01.2023 17:47
    Jeste zbog drugih auta nema mesta za parking, a eto uveče i posle pet Limani prazni. Mesta koliko hoces mesta. Neverovatno mi da ljudi misle da će plaćanjem Parking servisu sebi obezbediti mesto.
    I jos kad dobijes dve ulice u koje mozete da se parkirate pa tu ne nađete onda će biti ipak nismo hteli. Plus ima i da plaćate, održavate i zimi lopatate parking.
    Rešenje je jedino u unapređivanju javnog prevoza. Povezivanju svih delova grada i redovan prevoz. Ljudi se ne bi vozila autom toliko.
    Sve ostalo je bezveze i novac ide samo drugima u džep.
  • Novak

    31.01.2023 16:32
    S
    Pravi, istinski IT-ci, voze elektricne trotinete, tako da nemojte optuzivati IT. Mi smo stalno u zatvorenom prostoru, pa na trotinetu udisemo cist vazduh. Kada bi i druge struke krenule ovim putem, parking ne bi bio problem.
  • Slavko

    31.01.2023 16:26
    @Bojan
    Valjda sam ja neki limanac (dodjos) ako je Sekspirova liman.
  • Komšija

    31.01.2023 16:04
    @Nemanja
    Objašnjenje je vrlo jasno, evo ja palim auto još ređe od tebe pa mi nije teško da razumem, dovoljno je samo da bacim pogled kroz prozor. Ljudi masovno kreću i dolaze na posao od pola 8 do pola 9, a isto tako izavršavaju od 3 do 5, što znači da ujutru moraju da se guraju sa automobilima koji im navaljuju na parking kao osice, a u povratku ih zatekne na desetine automobila onih kojima radno vreme još nije gotovo. Da se sad ne upuštamo u to da je nekima radno vreme klizno ili rade od kuće, već i ovo ti je dovoljno objašnjenje. A to da ćeš se parkirati preko kod NS Tajma i domova je poseban vic, pošto se uglavnom studenti parkiraju kod nas jer svi misle da je normalno da uštediš na domskom smeštaju a bahatiš se tatinim autom. Naravno ima mesta dalje na parkingu kod mosta kao što je neko već naveo, ali nikom od zaposlenih u kraju ne pada na pamet da se parkira tamo kad imaju NAŠ parking.
  • Limanka

    31.01.2023 15:22
    Benzin
    Jeftin je benzin, šišaj samo Vučiću!
  • Nemanja

    31.01.2023 14:38
    @ee
    Parkinzi na sobraćajnicama, "riblja kost" automatski znače zagušenje saobraćaja i gomilu automobila na sva četiri...
    I dalje mi nedostaje pojašnjenje ovih što kukaju za zoniranjem - ako ujutro odete automobilom na posao i vraćate se oko 17h popodne, šta vas dotiče to što iko parkira u to vreme na "vašem mestu" (ja funkcionisao tako 10 godina...). Ako ne idete na posao, automobil vam po difoltu već stoji na parkingu, zar ne? Odlasci kod lekara ili u upravu obično nisu svakodnevni, ne vidim šta je problem takve situacije i istrpeti??? Osim ako niste od onih koji svako malo moraju "nešto da obave", takvima je obično ispod časti da se voze autobusom (čak i među bliskim prijateljima imam ljudi koji me gledaju kao da sam pao s Marsa kad kažem da sam do njih došao autobusom). Meni je trenutno auto na parkingu peti dan za redom, danas popodne ću morati da vozim ćerku jer ima neku stisku s vremenom. Sve i da parking kod moje zgrade bude prepunjen, bože moj, parkiraću kod domova/NS Tajma, tamo uvek ima mesta, imam noge da napravim 100 koraka...sve i da moram da nosim džak cementa (kao što većina onih koji parkiraju bukvalno u ulaz "moraju", jelte...), prvo bih ga istovario ispred ulaza, pa otišao da preparkiram, osnovna kultura...
  • ee

    31.01.2023 13:45
    "Možda bi malo pomoglo da se na obodu parka preko puta Nis-a prema Park Sitiju napravi parking do ulice. "

    U sustini, slicno resenje iako lose i to jer na ustrb zelene povrsine ubacuju se parking mesta: Balzakova, od Pande do raskrsnice sa Despota Stefana.. ima mesta sa desne strane, velika zelena povrsina, da se naravi barem jedan red parking mesta. Sigurno nekih 50-tak mesta bi se moglo "uglaviti". Isto i to sto kazes tu ka Limanskom Parku.
  • Nina

    31.01.2023 13:25
    @Limanac
    Kod nas u Vitkovcu sa pogledom na DZ ,duva vetar ....
    Na pijac se ide peške, kad izlaziš iz zgrade koristiš motku za preskakanje automobila, mame na bebina kolica stavljaju blatobrane, klinci koji jure na trening gacaju po blatu....a penzionerima treba pola sata do Maxija...
    Posetioci DZ kruže počasne krugove od bar 15 minuta...
    I pored toga ne želimo javne garaže i betončine.
    Udarite vi po investitoru da je dužan da koliko ima stanova ima i podzemnu grazu..
  • Vlada

    31.01.2023 13:08
    @Đura

    Jedino racionalno obašnjenje mi je da ti zapravo ne znaš o kojem parkingu u despota Stefana ljudi pričaju, pošto ga ja nikad nisam video više od dopola punog van sezone Štranda.
  • L

    31.01.2023 11:07
    Predlog
    Možda bi malo pomoglo da se na obodu parka preko puta Nis-a prema Park Sitiju napravi parking do ulice. Kao sto postoji preko puta parka u Narodnog Fronta. Nije mnogo, ali daj šta daš.
  • Bojan

    31.01.2023 10:37
    @Slavko

    Opet se javljaju primitivci iz raspalih favela da komentarišu život u gradu. Bolje skupljajte gume za lomače za sledeći "praznik".
  • Miki

    31.01.2023 10:07
    Limanac |V
    A da naprimer, ti gradjani traze da se izgrade podzemne ili nadzemne garaze! Naplata parkinga nece resiti probleme. Kao sto grad dozvoljava ne kontrolisanu izgradnju zgrada, a samim time i povecanje automobila u gradu, tako bi trebalo i da gradi javne garaze, prilagodjene potrebama i prostoru!
  • Liman 3

    31.01.2023 10:05
    Pre 2-3 godine smo (kao stambena zajednica) tražili da nam se daju rezervisana mesta, da platimo koliko god treba.

    U zgradi od 8 spratova, svi su podržali zahtev, mada je samo nekoliko stanara zaista potpisalo da je spremno da plati i postavi "branike".

    Ovo bi bilo jako lepo rešenje, pod uslovom da nismo stoka alava, da nema ovakve korupcije na svakom nivou i da može samo jedan stan da ima jedno parking mesto, ali - odbiše nas.

    Sumnjam da će naplata parkinga rešiti išta, osim što će Parking servis JOŠ para da namlati...

  • ns ja

    31.01.2023 09:54
    Može zoniranje i naplata, svakako mi nije skupo da platim godišnju stanarsku kartu i tako obezbedim parking oslobođen od raznih pridošlih štekara, kao i onih koji imaju po tri automobila - neka se uvede i neki kriterijum eksponencijalnog uvećanja cene za drugi i treći automobil po vlasniku i to mi odgovara-jer imati više automobila nije potreba nego standard.

    Ovoliki tipovani i spinovani komentari pokazuju da je ponovo oživeo lobi za uvaljivanje i UTURANJE NA SILU - betonskih garažetina nama na limane!

    NE, nećemo beton i nećemo vaše privatne garaže (pa još uz mogućnost nadogradnje zgrada na njih) na NAŠIM zelenim površinama!!!!
  • Fujoslav

    31.01.2023 09:02
    Nije samo parking problem, da imaš normalan gradski prevoz tipa tramvaj, bus, trola, ne bi niko ni seo u auto, ili npr. da imaš uredne bici staze po celom gradu.. Ali nemaš srbine glupi, pa se svađaj oko više parkinga i prdenja automobila tj. krševa koji se ovde legalno voze i truju nas.
  • Limanac

    31.01.2023 08:49
    @Nina
    Na Limanu, osim pijace, doma zdravlja, Lidla, Amana itd. - postoji i Park City - poslovni centar gde samo jedna firma ima više od par hiljada zaposlenih.

    Nego, kakvo je danas vreme kod vas u Vitkovcu?
    Na Limanu sunce, izvol'te na kafu :)
  • Lela

    31.01.2023 08:46
    Dozvolit da se parkiraju samo oni koji žive u kvartu, svi ostali i da plate ne može. Tako je parkiranje rešeno u Austriji, Nemačkoj... i uvek ima mesta za stanare tog kvarta.
  • ogi-dogi

    31.01.2023 08:43
    sa Limana 1 ,
    da odvedem suprugu kod lekara , moram da krenem sat ranije da bih našao parkiranje TAMO kod lekara i platio ga 2 sata
    . kad se vratim na Liman 1 , nemam više parking mesto do 15h , i onda kako da kažem supruzi idi kući , a ja ću doći , kad dođem
    . na Limanu 1 , kud god kreneš , kruže oni koji traže parking ,
    ako ga nađeš za pola sata budi presretan
  • Mickey

    31.01.2023 08:40
    Da dodam i ja
    ...službena vozila raznih funkcionera i komercijalista da se parkiraju u krugu firme/ustanove, a ne ispred zgrade. Kod mene ni noću nema mesta, a svako drugo vozilo na parkingu je sa nekim logotipom.
  • e

    31.01.2023 08:38
    "Na Limanu 3 problem NISU firme."

    Mozemo ovako u krug. na Limanu JESU problem firme. Napravljen je taj "Park City", ogromna poslovna zgrada, sa ociglednim bolom u odredjenom delu tela gde ce zaposleni da parkiraju. Da, zgrada ima parking podzemni, ali nedovoljan. Drugar radi u Kontinetalu u centru, kaze imaju za zaposlene celu etazu u garazi koja ima 3 nivoa,svaki sa oko 100-150 mesta, jedna etaza je njihova. Firma placa, zaposleni koriste. Zamisli da je centar zona da se ne placa parking, i da nemaju parking. Zauzeli bi centar u roku od odmah. NIS da ne spominjem i njihove zaposlene.
    Na Limanu 3 je parking postao umetnost. Ne zato sto su Limanci razmazeni, nego zato sto je neko dozvolio ("stara vlast" ako cemo iskreno), da se vec formirano gradsko stambeno naselje, napravljeno sa idejom, urnise umetanjem poslovnih zgrada. I sad ja razmazen sto, zamisli razmazenosti, necu da 15 min obilazim Liman pokusavajuci da nadjem mesto ili cekam nekog IT-ovca sa laptop rancem da zavrsi radno vreme i udje u auto i ode kuci dok ja cekam sa 4 zmigavca na parkingu. Nije kriv ni on ni ja ni DMS nego grad, sad nek grad resava i moj i njegov problem.
    Ili ce se graditi zgrade sa adekvatnim parkinzima, ili ce se graditi zgrade jedan do druge zalepljene na 1m ali MORA podzemna garaza.
  • Lola

    31.01.2023 08:19
    Radnici Elektrovojvodine su tu poslednjih 40 godina, isto i NIS-a.
    Cutali ste kad je trebalo da se bunite! Sve parkinge ste dali za Promenadu, Muzičku skolu, Ideu, Park city...
    Nek vam samo zidaju i dizu u visine! Jednu peticiju necu vise potpisati za vas.
    Nece vas zona spasiti!!!
  • tNt

    31.01.2023 08:16
    Balzakova
    Živim u Balzakovoj ulici čitav život. Uvođenje naplate parkinga tu neće ništa promeniti. Nisu samo u pitanju ljudi koji tu parkiraju svoja kola kada dođu na posao. U Balzakovoj ulici nema parking mesta ni u kasnim večernjim satima. Uvođenjem naplate parkinga ništa se neće rešiti. Naprotiv, napraviće se situacija da bude još manje parking mesta.
  • Ironicni Mike

    31.01.2023 08:11
    ?!
    Gde bas da se desi Limancima, tako tolerantan narod...svako ko je tamo ziveo zna..
  • Nina

    31.01.2023 08:00
    Ma ovo je patka!
    Lažu....
    Jer ko radi na Limanu i šta to ima na Limanu da se zauzimaju parking mesta?
    Tri prodavca?
    Sem Promenade....
  • Slavko

    31.01.2023 07:55
    Opet Limanci.Pa da li je realno da njima sve smeta,oni se bune za sve i svasta.Navikli da dobiju stan od drzve ,razne pogodnosti e sada dosli Bosanci i pomutili im mozak.A kada su hteli da im pravi garažu parking oni protestvovali.
  • jatzans

    31.01.2023 07:55
    @Shoockey
    Ne po cenu uklanjanja i ovo malo drveća što je uspelo da preživi.
  • Ns

    31.01.2023 07:45
    Protest
    A protestvovali su protiv ideje da se izgrade spratne garaze na Limanima pre par godina !
    Sta je sad?
  • Slobodan

    31.01.2023 07:31
    a limanci...
    gde oni parkiraju kada idu na posao?
  • Veljko

    31.01.2023 07:25
    Liman I
    Na Limanu 1 je kolaps sa parkiranjem. Postao je parking za studente i zaposlene koji nisu čuli za gradski prevoz ili bicikli.
    Želimo zonu i to crvenu!
  • Mile

    31.01.2023 07:14
    Stari graf
    A šta mi iz Starog grada da kažemo?
  • 696

    31.01.2023 07:11
    Baš ohrabrujuće
    Lepo je videti da problem parkinga privuče 80 komentatora za kratko vreme. To jasno pokazuje koji je najveći problem u NS. Ujedno to je dokaz da većih i ozbiljnijih problema nema što uliva nadu u sve bolje i kvalitetnije vreme koje dolazi.
  • Lola

    31.01.2023 07:05
    Sta ce stanovnicima Limana auto?!
  • Betmen

    31.01.2023 06:59
    Пошто видим да ми нисте објавили коментар, могу само да мислим да је због "чобани", или ни ви не знате да паркирате у променади па сте се нашли прозваним.
  • Кум Жоржо

    31.01.2023 06:29
    Паркирање без наплате
    Донети још много возила са отпада и оставити на паркинге на Лиманима да би се извршио притисак на станаре да прихвате да се посеку преостали платани и да се изврше обимни земљани радови са гурањем блата са камиона у канализацију док се не загуши и подавимо у ховнима. Онда удри по бетонским радовима без краја и ограничења - дајте вишеетажне гараже од бетона и челика. А пре тога увести наплату овима што дођу и домаћима такође ради допунске евиденције ко су и шта су а пре тога те људе поделити и завадити да се међусобно побију. Ови што преживе да дотуче усијани врели ваздух са нових голих бетонских површина и усијаног лима аутомобила - како са дизел и бензинским моторима тако и оних са електромоторима. Најзад, смањити густину дрвећа у Лиманском парку са једно дрво на 100 м2 на једно дрво на 200 м2. Ипак то треба и заливати и сл ... А прва активност - формирати ново продузеће - "Лиман - паркинг" са 100 запослених да ово све спроведу у дело. Критеријуми за запослење осим ниског коефицијента интелигенције и одсуства образовања је потврда о грамзивости и агресивности.
  • Djins

    31.01.2023 06:27
    30godina lopovluka
    Odavno je grad unisten sto se tice parkiranja, ali tek ce i biti. Ljudi ce poceti da se resavaju automobila ,jer nece moci da ga parkiraju u NS. Dokle god se tako glasa tako ce nam biti.
  • Lalo

    31.01.2023 00:52
    odvojenost od realnosti
    Ovo može pasti na pamet samo limanskoj aristokratiji: zašto u svakoj zgradi imaju poslovni prostor i lokale i zašto iznajmljuju stanove firmama, koje onda od stanova prave poslovni prostor? Pošto je u Novom Sadu (trenutno) nemoguće striktno razdvojiti stambene od poslovnih zona, bolje da bar jednom prihvate realnost i ponašaju se u skladu sa njom, što je prvi korak ka promeni iste, a ne infantilno "ja tako hoću kmeeee". Može li iko zamisliti, za početak, da se svi Univeri i Maxiji sklone sa Limana? Parkinzi građeni u vreme bivše Jugoslavije su bili deo zemljišta koji pripada zgradama za koje su i građeni, a onda im je SPO s kraja devedesetih otkinuo to zemljište, proglasio ga javnim, tj. gradskim i sada sa njim grad može da radi šta hoće. Limanska elita iz nekog razloga uvek ima istorijsko kašnjenje od zadnjice do glave.
  • Ćoravi Desk

    31.01.2023 00:19
    Ma da samo se ujedajte međusobno, dok se investitori vesele vašoj naivi.
  • Jana

    30.01.2023 23:54
    Pero
    Ok.Evo svi jednog dana počnemo da koristimo javni prevoz(neću komentarisati koliko bi ljudi bilo u tim autobusima).I šta se onda dešava.Niko nigde ne ide,ljudi sa Limana ostavljaju svoja vozila na Limanu,ovi sa naselja na naselju iz centra u centru.Ali pitam vas GDE?Svi ti automobili su još uvek tu ,nisu nestali i moraju negde da stoje.Tudjom alavoscu i nestručnošću smo dovedeni u situaciju da se glozimo medju sobom( sad će to još i da nam naplaćuju).Shvatite već jednom da je problem u previše zgrada,previse ljudi i previše automobila na malo prostora.I biće još gore jer ne misle da se zaustave u uništavanju ovog grada.Bolje mislite o tome a ne da li je neko sa Grbavice parkirao na Limanu ili obrnuto!
  • /

    30.01.2023 23:18
    /
    podsetite se da je idea napravljena na parkingu
    @marko
    naravno da novosadjani imaju a ne takvi kao sto si ti
  • D

    30.01.2023 23:08
    .
    Pre ne znam koliko godina je bilo "sve nam parkinge zoniraju, mamicu im",
    a sada je "uvedite nam zone, mamicu im".
    U svakom slučaju je "mamicu im", samo je subjekat drugi.

    Well played, well played...
  • D

    30.01.2023 23:06
    @Građanin Toša
    Ti piči po svome, a ovi neka se bune, šta da im smetaš :)
    U dnevnu sobu bi ušli autima da im žene dozvoljavaju...
  • Niko

    30.01.2023 22:57
    @Liman3
    Slazem se sa Vama @Liman3, problem je mnogo veci, da je gradski i prigratski prevoz ok, bila bi druga prica. Da za 10 km ne treba 1h da se putuje busom, da se ne vozimo kao stoka ili kropir, da nije malo polazaka, a jako velika guzva, da ima vise parkig mesta, da se na svakom cosku ne gradi nova zgrada bez parkinga, bilo bi svima lakse. I jos nesto svaki dan na poslu ja placam belu zonu. 95 din/na dan
  • Nemanja

    30.01.2023 22:34
    Terror zone
    Zoniranjem se ne rešava ništa, naročito ne na Limanima: parkinzi su ogromni, polovina zapolsenih u parking servisu bi trebalo da ne mrda odatle ceo dan svaki dan i ne bi nahvatali ni polovinu onih koji ostaju duže od uplaćenog vremena. A, i šta se dobija time, ako je neko uredno platio parking, to znači da bilo ko drugi isti ne može da iskoristi, zar ne? Zagovornici zoniranja bi trebalo da objasne kako ih to zaposleni koji parkiraju na "njihovim mestima" onemogućavaju da parkiraju ako su u to vreme i sami na poslu, van mesta stanovanja? Na Limanima vikendom možeš avionom sleteti na parkinge koliko su prazni.
    Jedino rešenje za "problem parkiranja" nije izgradnja dodatnih mesta, jer se i ona popune i ni u pismu ih ne može biti dovoljno, već ukidanje postojećih i samim time fizička destimulacija odlaženja na neke lokacije automobilom. Drugi deo rešenja je uvođenje zakupa parking mesta i obezbeđivanje stubićima istog koje za stanare treba da košta kao i dosadašnja, beskorisna, parking karta, za zaposlene po povlašćenim cenama, za sve ostale po ekonomskim. Takođe, realno zoniranje grada sa stimulacijom cena parkinga na pravcima ka kojima bi grad trebalo da se širi. I, najvažnije, uvođenje obaveze svakom privrednom subjektu koji ima registrovanu trgovinsku delatnost zakupa parking mesta za dostavna vozila.
  • Stevan

    30.01.2023 22:22
    Parking
    Imao bih jedan predlog, za Vas koji možete makar da pokrenete pitanje u gradskoj kući, ili javnu raspravu. Naime, mislim da je sramota grada da naplaćuje parkiranje u najbližoj okolini, najbližim ulicama "lekarskih ustanova". Sramota je i bezobrazno, naplaćivanje parkiranja u ulici Narodnih Heroja..u okolini Doma zdravlja J. Jovanović Zmaj...U pokrajinsku bolnicu, i polikliniku, dolaze ljudi iz cele Vojvodine.
    1. Naći parking mesto je lutrija
    2. I kada ga nađeš, u ulici Narodnih Heroja, tu je parking zona. Niko ne zna koliko će se zadržati u poliklinici,ili bolnici, koliko časova parkiranja može unapred da uplati, i da li svako zna da uplati putem mobilnog telefona. Grad je uveo zonu pod naplatom parkiranja, čak i u onom "dvorištu", uskom krugu ambulante "J. Jovanović Zmaj".
    Da li će grad toliko osiromašiti ako ukine parking zone u blizini bolnica i domova zdravlja ?
  • Pera

    30.01.2023 22:11
    Ludnica
    Treba rešiti problem gužve na Limanima - povećati poreze, napraviti parkove umesto parkinga. Ipak je red da ako se guraju uz Štrand da imaju barem za garažu.
  • Teodor

    30.01.2023 21:54
    Nekod rugo resenje?
    Zasto se ne napravi tj. Ogradi postojeci parkinzi pa da peistup imaju samo ljusi koji tu zive i njihovi gosti. Odmah parking servis, pa da ni rosjena deca ne mogu da dodju do mene, a da ne plate parking...
  • Đura

    30.01.2023 21:53
    Na Limanu 3 problem NISU firme. Na Limanu 3 nema parkinga ni nedeljom u 10 uveče, UKLJUČUJUĆI famozni parking u despota Stefana do kog nekibtvrde da nas mrzi da šetamo. Ne da nema ni jednog mesta, već u svakoj ulici ima po bar 10 nepropisno parkiranih, zbog kojih pitanje je trenutka kada će neko izginuti jer vatrogasni kamioni ne mogu da prođu.

    Što se tiče trga Komenskog, za koji se tvrdi da je uvođenje zone omogućilo normalno parkiranje, to je apsolutno je netačno. U koje god doba dana tamo da se uputim ima bar 3 automobila koja kruže i igraju vruće stolice ne bi li uhvatili neko mesto čim se oslobodi. Ko danas ima za gorivo ima i za 50 dinara sata u zoni i ništa se time ne dobija, osim što će parking servis da poveća svoj kolač. Odatle se i vidi ko organizuje botove koji nas spasili od garaža.
  • Max

    30.01.2023 21:52
    Re
    Ne razumem zasto Limanci misle da ta mesta pripadaju njima ili da oni imaju nekakvo prvenstvo, to je javna povrsina i svi imaju podjednako pravo koriscenja. Da li to znaci da Limanci ne mogu da setaju nasim centrom ? Moja izjava : strasno, ponekad kad dodjem sa posla pun je centar Limanaca, molim grad da ucini nesto i naplacuje im setanje centrom.
  • Dejan

    30.01.2023 21:52
    Istina
    Istina da uvođenje naplate parkiranja rešava problem prijavljenim stanarima, ali pravi problem zaposlenima i neprijavljenim podstanarima, rešenje je dva parking mesta po jednom novom stanu bez mogućnosti da se plati, gradnja zgrada na periferiji, sada ko dolazi u goste u Galens komplekse uništava život većini
  • Trpimir

    30.01.2023 21:48
    Nesporno je da su za sve krivi urbanisti koji izdaju dozvole za gradnju, a da projektima nije obezbeđen potreban broj parking i garažnih mesta. Verovatno treba menjati i propise kojima se određuje potrban broj garažnih i parking mesta, jer se za nekoliko godina drastično povećao broj vozila u vlasništvu građana i ostalih. Ovi koji traže da se skoro svuda uvede plaćanje parkinga sigurno su povezani za parazitski Parking servis. Neki ističu i problem na Limanu IV, te se pitam kako je odobrena nadogradnja Atrijuma, a da nije obezbeđeno ni jedno parking mesto. To je samo jedan, ne toliko veliki, primer pošto je bezbroj i mnogo većih.
  • ...

    30.01.2023 21:47
    Kupio na grbavici garazu sa plus garazmim mestom za 5.000e pre 10tak god. ne prodajem a jure me kupci i nude preko 40.000e, cisto ludilo... a na ulici navece stoji po nekoliko auta i svadjaju se ko ce parkirati na upraznjeno mesto... pobeci iz grada bice na kraju jedino moguce resenje
  • Maka

    30.01.2023 21:32
    Parking kao hleb nasusni
    Kod mene strucnjaci napravili zgradu od 200 stanova i naravno nijedno parking mesto.Onih 10-ak parking mesta pored samih lokala ne racunam.A iza zgrade prazna poljana i obecano igraliste ili parking ali naravno nista od toga nema.Mocnici koji o tome odlucuju gde ce se sta graditi i praviti,naravno imaju stanove i kuce od po 150-200 kvadrata sa svojih 6 parking mesta i bas ih briga za nas obicne gradjane gde cemo da se parkiramo.Problem moze da se resi ali nema dobre volje.A i oni u koznim foteljama nemaju nikakvog interesa od toga da prave parkinge jer tu ne mogu da stave u svoj dzep kako su navikli pa ce to i dalje ostati problem svih problema.
  • deda

    30.01.2023 21:15
    Bio mi brat iz amerike i ne moze da veruje kakva je situacija za parking. Kaze tamo svaka osma zgrada je parking na 20 spratova i nezamislivo je da se nema gde parkirati, jer to utice na biznis.
  • Komsija

    30.01.2023 21:12
    Resice
    I te kako bi resilo problem Merkator ih isterao pa se razmileli mi u D BRASOVANA smo to trazili pre 6 godina pa nista. Samo NIS koliko ima zaposlenih a nema 10 parking mesta pa kad pocne naplata onda gospodo gsp-om na posao ili 500 din dnevno za parking pa izvolte.
  • Liman 3

    30.01.2023 21:12
    Zabluda
    Istina da u pojedinim ulicama bude gužva i preko dana ali možeš naći mesto. A ove što hoće zoniranje pitam šta je od 19h uveče pred njihovim zgradama. Ako dođeš malo kasnije da se polomiš za parking a otišli svi zaposleni. Mnogo nas je sa po dva auto to je istina jer ni jedna zgrada na Limanu III i IV nije napravljena već 10 godina. Zato ne glupirajte se sa zonama.
  • IT - jevac

    30.01.2023 21:07
    S limana
    O cemu vi ljudi pricate? Parking koji je na javnoj povrsini pripada svima!! Osim ako smo svi jednaki ali vi limanci ste jednakiji (nameno malo l). Lepo rece neko, najbolje da svi emigriramo da bi gospodi bilo komotnije. Nece parking garazu, nece IT kompanije, nece urbanizaciju u sred grada kojim se ponose kao metropolom... Pa sta hocete?? Da nas sve vratite u Titovo doba jer ste postali gospoda kad vam je isti dedelio stanove??? Aj nam se malo skinite sa grbace. Peace.
  • Ns

    30.01.2023 21:04
    Uvođenje poslovnih objekata u planski izgradjenu stambenu zonu je jedan od katastrofalnih poteza koji pogoršava kvalitet života.
  • Moguće rešenje

    30.01.2023 21:03
    Zoniranje i kažnjavanje je lečenje simptoma, a ne uzroka. Činjenica je da se broj vozila povećao, najviše zbog veće dostupnosti vozila nego pre 30-40 godina i lošeg planiranja. Ali to je sad stvarnost.
    Rešenje je izgradnja višespratnih garaža. Recimo, temerinska pijaca je na placu koji je u svojini Grada, površine 3000m2. Poredenja radi, plac na kome je garaža "Zeleni venac" sa 300 parking mesta je površine 1200m2.
    Projekti bi se finansirali prodajom zatvorenih garaža na prve dve tri etaže, a ostatak ostaje slobodan za građane. Al onda nema tolerancije na nepropisno parkiranje.
    Da bi shvatili mogući efekat, prošetajte okolnim ulicama i zamislite da "izbrišite" 750 auta na koje naiđete...
  • Žoržo

    30.01.2023 21:02
    Besplatno parkiranje
    U celom gradu, a i mnogo šire, parkiranje treba da bude besplatno. Gradska vlast desetlećima zanemaruje da obezbedi potreban broj parking mesta.
  • Pobesneli Laloš

    30.01.2023 20:56
    Vreme je
    uvedite parking zonu u ul. Narodnog fronta. Tamo se najviše parkiraju naftaši koji imaju para!
  • Tamara

    30.01.2023 20:53
    PK
    U Pariskim Komunama smo se prosli mesec izjasnjavali da li smo za ili protiv naplate parkinga. Odjednom su se pojavili kurta i murta da kazu da su protiv. pravo glasa su imali vlasnici stanova. Kod mene u ulazu se javio covek koji ni ne zivi u PK, niti dolazi. Stan mu je prazan. On je rekao da se protivi. U ulazu pored, baba i deda u svojim 80tim su protiv (nemaju kola). Nista od toga na kraju nece biti.
  • Mz Ivo Andric

    30.01.2023 20:41
    Svaka cast
    Obratio im se povodom postavljanja usporivaca saobracaja tj. lezecih policajaca u I. Andrica 7-13.Odmah su obavestili grad al nista od toga.Da li da im pisem i za parking zonu (fina navala galens izgradnje rezultira haosu)...?
  • Boki

    30.01.2023 20:26
    BULEVAR KRALJA PETRA
    Izgradili zgradu i ogradili dvorište pa novi stanari parkiraju na već prepunom parkingu a dvorište prazno. Haos kod zgrada 67, 69,65 itd INSPEKCIJA ĆUTI NA NEZAKONITO OGRAĐIVANJE PROSTORA .
  • Građanin Toša

    30.01.2023 20:25
    Ovog problema ne bi bilo kada bi ljudi koji zive u jednom delu grada prestali da idu kolima na posao u drugi deo grada. Postoji i javni prevoz. Ako ja mogu da iz prigradskog naselja na posao u centru grada dodjem autobusom zasto ne bi mogao i kolega sa Limana? Zasto bas mora da dodje kolima?
  • Mi

    30.01.2023 20:11
    Ceo sistem je pogrešan. Grade se zgrade bez parkinga ili se isti prodaje za masne pare. Ne postoji više da grad kupi parcelu pa napravi parking. Samo zgrade zgrade i zgrade. I dok je tako sve će gore biti u gradu.
    Mora se sistem i princip menjati, grad postaje odvratan!
  • Ja

    30.01.2023 20:05
    Kazem
    Apsolutno treba uvesti zoniranje svih ulica na Limanima l-lV, jer se parkinzi obilato zloupotrebljavaju.
    Takodje, na tim istim parkinzima postoji veliki broj vozila koja su napustena, istekle registracije i koji se godinama ne pomeraju, tako da to treba jednom akcijom ukloniti.
  • Dušan

    30.01.2023 20:01
    Parking
    A ja mislio da "Liman hoće nove mostove" :-D
  • Liman IV

    30.01.2023 19:42
    Naravno da su jedva cekali da neko "trazi" da nam uvedu stanarske karte. Leba bez motike.
    Evo ja prva NE ZELIM da mi naplacuju da parkiram ispred svoj zgrade, da platim pa da i dalje nemam gde da stanem. ZELIM da investitori budu OBAVEZNI da obezbede dovoljan broj parking mesta, a ne da se iz Cara Dusana parkiraju na velikom parkingu kod tri kule. Ili ovi sa tzv. Limana V u Ive Andrica. Nismo mi kupovali stanove u planski gradjenim delovima grada da nam investitorska mafija jos i parking mesto naplacuje.
  • Zrenjaninac

    30.01.2023 19:42
    Ovde je dovoljno mesta
    U Zrenjaninu mesta za parkiranje koliko i gde hoćeš. Svi otišli za BG i NS...
  • Jole

    30.01.2023 19:35
    Liman I. Studentarija, koja ne moze da se osloni na GSP, vozi golfa dvojku i uzima sva mesta od jutra do mraka tokom trajanja semestara. Nek se uveda dnevna karta 100 din pa će opet manje njih to raditi.
  • Liman3

    30.01.2023 19:32
    Ili zato?
    @Niko
    30.01.2023 • 17:18
    Zato
    Zato nam je i ovako, jer svi misle samo na svoju guzicu. Da meni bude lepo , a druge ko šiša. Parola samo da je meni dobro, da slucajno ne prosetam par stotina metara, nego u ulaz da ga parkiram....

    Tako je! Zdravije je! Jos ako treba nesto i da nosis milina za telo!
    Probajte ovako ... nemoj da slucajno odem na posao bez auta? Moje vreme je bitnije od vremena ovih sto mogu da setaju i nose par stotina metara!
    Samo zavisi od ugla gledanja. Vas je ocito sa statusa zaposlenog koji se vozi kolima na posao.
    Recimo... da na Limanu srede nedostatak parkinga izmedju N. Fronta i bul. cara Lazara obecanim sredjivanjem okolnih ulica? Uzeli veliki parking, napravili muzicku skolu, a okolo trava do ramena i kosti do kolena. U zgradama gde su firme parkinga koliko hoces u podrumu ali one nece da placaju? One koje plate deo pored trotoara zagrade parking mesto kao da im je to tata napravio, a nama prikupljenog poreza...
    I tako mi mozemo do besvesti dok genijalci ne iscrtaju ceo grad zonama i "svi misle samo na svoju guzicu" (misleci da je njihova bolja). Dok mi tako uzese jos para i za parkiranje?
  • Kimi

    30.01.2023 19:11
    Čitam komentare i niko da kaže zašto studenti moraju da voze kola i parkiraju pored fakulteta, zašto mladi ljudi, uglavnom samci, u firmama moraju na posao kolima, zašto mladi roditelji svoje klince ne prebace u vrtić do stana ili kuće, nego ih vozikaju godinama, čak i u škole. Što neko napisa, ovde svako gleda samo sebe i svoj lični interes.
  • Maja

    30.01.2023 19:09
    Miki
    Za Vas bi izgleda bilo ”najpoštenije” da se iz ovog grada isele i sklone svi (i ”došljačka vozila”,i IT radnici ,i ovi sa dva vozila jer Vi boze moj imate jedno pa kako sad neko da ima dva,i ovi iz zgrada koje nisu Vasa,i ovi sto su došli kod lekara i mame sto voze decu u škole i vrtiće),ako može samo Vi da ostanete.A i kad slučajno krenete u neki drugi deo grada da se za sve ostale uvede da mogu da ostanu jedan sat i da to plate pet puta skuplje a da za Vas to ne vazi jer Vama je izgleda Novi Sad i sve u njemu deda ostavio u amanet.Kako Vas bre nije sramota?Cuj dosljacka vozila.Pa i Vi kad negde idete ako uopste idete ste tamo u dosljackom vozilu!U ovaj grad su svi odnekud došli samo neki pre a neki kasnije pa su oni sto su pre pedeset godina došli iz kojekakvih vojvodjanskih sela sad vredniji od onih sto su došli pre trideset,deset ili pet.E u šta se pretvorio ovaj grad…
  • Ivan

    30.01.2023 19:04
    debilana
    Uvodjene zona niti smanjuje broj automobila u gradu niti povecava proj parking mesta... guzva ostaje, samo pravite jos posla za "uhlebe" i dodajete jos jednu stavku na ionako velikom racunu mesecnih obveza
  • Pariske

    30.01.2023 19:01
    Komune
    U ulici Pariske komune je haos sa parkingom
    I onda se stambene zajednice izjadne da su protiv zoniranja.Naravno da su protiv vlasnici koji izdaju stanove a podstanari im nisu prijavljeni
    Kod mene u zgradi su se protiv izjasnili oni koji nemaju auto ali imaju podstanare.Lud svet nas z.....va....
  • Shoockey

    30.01.2023 18:44
    Zar nisu limanci odbili da se prave garaze? Sad mi nista nije jasno?!
  • Pero

    30.01.2023 18:38
    Počnite da koristite gradski prevoz. Hoće li vam pasti kruna sa glave. Više šetajte. Jeftin benzin, pa se gospoda vozika.
  • Vfvf

    30.01.2023 18:33
    Liman drzava. Najbolje pasos da traze na ulazu.
  • Marko

    30.01.2023 18:29
    Istina
    Živim u Balzakovoj ulici sa parne strane, i sve ovo je istina. Nedeljom uveče gledam, parkiraju se vozila sa tablicama vam našeg registraskog podrucja, ljudi uzimaju kofere iz gepeka i lagano odlaze prema Grbavici. Ta vozila često stoje bez pomeranja na parking mestu po nekoliko dana. Zaista mi je zao sto nemaju dovoljno parkinga ispred svojih zgrada, ali to nije nas problem. Potpuno podržavam uvođenje naplate na Limanu IV i mislim da će to dovesti u red parkiranje u našem kraju. Kao sto je neko već napisao, neka parkin servis negde na Grbavici napravi montaznu garažu i neka naplaćuje stanarima parkiranje. Sve je to potpuno legitimno i pošteno. Trebali su ranije da razmišljaju kada su dodeljivali građevinske dozvole za silne zgrade na Grbavici i da misle o parkiranju tih stanara.
  • Ns

    30.01.2023 18:28
    Kakav nonsens! Naplacivati parking u celom gradu, jer nema dovoljno parking mesta. Pa, napravite inicijativu npr. vi iz balzakove 8 da se ne gradi galens kompleks liman 5, vec parking...
  • Rođa

    30.01.2023 18:23
    Bulevar
    Stanari nemaju gde da se parkiraju čak i kad je uvedena crvena zona, a pritom Flying Dutchman uvek nepropisno zauzme sebi 3 mesta i ne dozvoljavaju nikom da tu parkira!!! Dokle će se više to dopuštati?? Bahato i osiono ponašanje, sram da ih bude!
  • Nataša Liman

    30.01.2023 18:18
    Za sve je kriv Grad
    Tj. gradska uprava sa svojim nečinjenjem i zatvaranjem očiju na nezakonitosti.
    Naime, "trn u oku" Limancima2 su poslovni prostori i radnici IT firmi na Bulevaru i Dr.Ribara. Oni dolaze 8/9/10h i ostaju do 17/18h. Ali, ta zgrada u podrumu imala je prostor za parkiranje, koji je otkupio "privrednik", miljenik stranke na vlasti, i isti preuređuje u poslovni prostor. Čak raskopava prilaze sa Bulevara, uništava zelenilo, odseca korenje bora starog 40+ godina, pravi parking na trotoaru, a niko od gorepomenutih ni da zucne?
    Nervozu dodatno unosi rekonstrukcija toplovoda i parkinga u Ravaničkoj i Resavskoj, koji se ooootežeee u nedogled.
  • Novosadista

    30.01.2023 18:16
    Rešenje
    Kada krene naplata onda će zaposleni da prijaveprebivalište na Limanu jedno mesec dana, dobiju stanarsku kartu i narednih godina su mirni jer Parking servis ne proverava lične karte. Tako se radi svuda u gradu pogotovo u centru. Funkcioniše, lično provereno.
  • t.v.

    30.01.2023 18:15
    I tako
    U predhodnoj firmi gde sam radio smo odbijali da izadjemo na teren u zoni parkiranja jel nismo mogli da ostavimo vozila. Nekada bi morali da radimo danima po deset sati na toj lokaciji i dolazimo sa dva ili tri vozila a, sve crvena zona. Jednostavno pitali bi smo musterije da li imaju slodan parking da nam obezbede dok se posao ne uradi. Ako imaju onda radimo ako ne zao nam je angazujte nekog drugog. Nije problem samo placanje parkinga vec pronalazenje istog je problem, niko od radnika nije hteo da vuce alat i materijal na ledjima stotionama metara do musterije. Nemaju problem samo stanari vec i firme koje treba da obavljaju svoju delatnost u zonama. Resenje je jedino da svi zajedno izadjemo na ulice i da trazimo od grada da obezbedi parkinge dovoljno za sve kako za stanare tako i za ljude koji rade u samom gradu. Ja nikada ne bih radio negde gde ne mogu da dojem na posao kolima. Trideset godina nisam usao u gradski autobus i tako ce da ostane.
  • Dragan

    30.01.2023 18:14
    Zona
    Živim u Branimira Čosica i tvrdim da je uvodjenjem zone rešen problem stanara u našoj ulici!
  • stane

    30.01.2023 18:11
    urbanizamm
    ko vodi urbanizam u NS. Investitori uz pomoć bratije iz vlasti, Navešću samo jedan primer iz vremena dok su urbanizam vodili urbanisti, jer urbanizam je nauka, a u cilju stvaranja humanih uslova za stanovanje judi koji pošteno kupe stan. Ugao Narodnog fronta i Šekspirova izgradjena zgrada od oko 70.000 m2 a bila je predvidjena zgrada od 3.000 m2. Bilo je predvidjeno i dovoljno parkinga kao i druge infrastrukture. Takvih primera ima na stotine, svaki ima potpis ko je to dozvolio, i pitam zašto se takvima ne oduzmu licence i zabrani rad u toj oblasti , a njihovim naredbodavcima izdaju računi za otklanjanje takvih šteta ukoliko je to moguće.
  • Marko

    30.01.2023 18:07
    Ne treba brinuti, svaka kuća u Novom Sadu ima po dva bicikla.
  • ???

    30.01.2023 18:05
    Problem je veliki i u Matoce srpske ulici, svuda su uveli zonu okolo, samo tu nisu, nemaš kome da se obratiš, mesna zajesnica ništa ne radi, pauk svakodnevno nosi vozila, zaposleni iz centra redovno parkiraji, prava katastrofa i sramota za ovaj grad...
  • Sa

    30.01.2023 18:02
    U B. Cosica su sada, renoviranjem, smanjili broj mesta na parkingu. A vec je bila tesna guzva.
    Ceo grad je u haosu zbog nedostatka parkinga.
  • ja ja

    30.01.2023 17:59
    U sustini se slazem da poboljsava, ali u zadnje vreme je dosta lose.
    Ono sto meni bode oci , je mnostvo auta koja su parkirana na nedozvoljenim mestima i NIKO nista ne radi povodom toga !!
    Takodje generalno ne razumem sta ljudi rade sa kolima, ja kad god odem ili dodjem sa posla , 90% parkinga je zauzeto!???!?! KAKO??? Sta ljudi rade? Kupili kola samo da ih imaju il sta?? Ne razumem..
  • Veternik

    30.01.2023 17:59
    Dabogda vas sve ozonizirali.
  • Bane

    30.01.2023 17:57
    Molim
    Ja hocu parkig zonu nedeljom u Futogu kada je pijaca, ne mogu da parkiram na svoju cupriju od dodjosa (citaj : ljudi koji dodju na pijacu da pazare)! Pravda i za nas Futozane koji zivimo oko pijace u Futogu.
    Ps. gospodo nisu to Vasa parking mesta i nemate veca prava nego drugi gradjani grada Novog Sada, ako hocete garantovano mesto kupite sebi garazu. Muka mi je od sebičnih osoba!
  • To nije resenje

    30.01.2023 17:50
    Ovako ce vremenom da zoniraju skoro ceo grad i skoro nista nece resiti, samo ce narod da vise placa parking.
    Pravo resenje bi bilo:
    1. Drasticno unapredjenje GSP-a i stimulacija da se koristi isti prevoz;
    2. Izgradnja javnih ili javno-privatnih garaza tamo gde je moguce. Ako grad nema novca, neka prodaje garazno mesto 5.000 do 10.000e po mestu, bilo bi mnogo investitora.
  • Grbavica

    30.01.2023 17:48
    Uveo bih da stanarsku kartu moze da dobije stanar samo na jedno vozilo, jer neki stanari imaju po dva, tri automobila, a parking mesta nedovoljno!
  • Sale NS

    30.01.2023 17:48
    Kontrola stalno!
    To može ali da se uvede rigorozna kontrola. Nema pozivanja zemara, funkcionera i rodbine po JP da cepaju kazne.
  • Bole

    30.01.2023 17:39
    "I tako mic po mic ceo grad ce iscrtati..E sada moje pitanje je kada sve zoniraju kako onda nece biti guzva jel auta ima koliko ima.Nece se smanjiti broj auta."

    Ako niste stanari, parkiraćete u Rumenci, Begeču, i Kaću.
  • Anastasije

    30.01.2023 17:31
    Nedostatak parkinga
    I sta sad ja moram svaki put da trazim radnika parkinga i podmicujem.
    Pa ne ide to tako rodjaci. Jedino sto cete napraviti je da ce se svi ti ljudi prijaviti da zive na Limanu. Pa kad pobedimo na izborima besplatan parking opet.
  • Nale

    30.01.2023 17:21
    A šta će da rade ljudi koji rade u blizini tih ulica, a nemaju gde da se parkiraju. Možda da daju otkaz?
    Umesto da tražimo nove i nove naplate, možda bi bilo razumnije da tražimo više parking mesta i bolji javnigradski prevoz.



  • Salamander

    30.01.2023 17:18
    Uzareni tužni Novi Sade
    Prezidani, porušeni, popucali, neshvaćeni, porušenih kanala i bentova, preopterećenevinfrastrukture, oteli su te alavi i nezasiti, nedostojni.
    Ovo nije više grad po meri.
    Ovde arhitektura, planiranje i urbanizam, odavno ne stanuju.

  • Niko

    30.01.2023 17:18
    Zato
    Zato nam je i ovako, jer svi misle samo na svoju guzicu. Da meni bude lepo , a druge ko šiša. Parola samo da je meni dobro, da slucajno ne prosetam par stotina metara, nego u ulaz da ga parkiram....
  • НН

    30.01.2023 17:12
    ... глупост ...
    ... прво, господо из градских и осталих управа, укините сва паркинг места која сте СЕБИ доделили, отворите их, уз наплату паркирања свима, па ко где стигне, плати и паркира, нисте ВИ једини богом дани да вас чека паркинг место кад дођете на посао ...
  • Balzakova

    30.01.2023 17:11
    Blato
    Balzakova od 2 do 8 nema ni trotoar pa pešaci hodaju putem a ispred boja 8 su iskopine kao da je zgrada juče napravljena a ne pre 42 godine. Po blatu se teško može bilo šta iscrtati.
  • Jana

    30.01.2023 17:05
    Izmisljotina
    Stanari traze da se uvede naplata ili parking servis zeli da jos vise naplacuje?
    Balzakova od 2-8 ima samo parking naspram doma zdravlja, nema drugog parkinga pa nema sta da se iscrtava
  • Detelina

    30.01.2023 17:04
    Zašto grad ne otkupi neki od retkih preostalih placeva na Grbavici,napravi garažu kao u centru (par spratova ispod i iznad zemlje) i naplaćuje parking? Postoje ljudi koji moraju ići kolima na posao jer voze decu u vrtić,dolaze iz okolnih mesta,nemaju autobusku vezu itd. Razumem bes stanara ali ja ne mogu dvoje dece na dva različita mesta voditi autobusom i onda još ići tako na posao...
  • LIII

    30.01.2023 17:04
    Naravno da ce resiti. Uvesti odmah.
  • Miki

    30.01.2023 17:03
    hiljadu sam puta pisao na ovu temu, a moj savet je da se odmah uvede zona najvise kategorije, tj. zona koja ce da onemoguci zadrzavanje dosljackih vozila duze od 1h kao i poostravanje kazni jer IT kompanije imaju novca i za njih ta kazna nije nista da plate (pre ce se odluciti da ih kazne celodnavnom kartom od par stotina RSD nego da se cimaju i preparkiravaju svoj auto). Zato savetujem da se uvedu poostrene kazne za sve koji prekorace duzinu od 1h parkiranja, bar 5x vece kazne da budu.
    Imao sam prilike da vidim ovaj scenario u Beogradu pa vam pisem da znate sta se moze desiti ako se stvari odmah ne sprovedu kako treba.

    Drugo, da se uvede povlascena cena parkinga za stanare(sto vec postoji), ali za samo jedno vozilo po stambenoj jedinici. Inace ce opet biti problem jer ljudi imaju i po 3 auta, a neki se bave i preprodajom koristeci javne parkinge kao pijacu. dakle, oni koji imaju vise od jednog auta - neka placaju full cenu za sve sto imaju vise od jedan. Molim lepo. To je posteno prema svima.

    Naravno, najidealnija varijanta bi bila da grad napravi garaze na svim tim lokacijama, al to je domen naucne fantastike u Srbiji.
  • scarface

    30.01.2023 17:02
    Problem je 24H
    Problem je 24h, a ne samo za vreme radnog vremena. U okolini je napravljen veliki broj novih zgrada, i dalje se zida. Svi oni dobijaju dozvolu da grade i uslovljeni su i parking mestima. Problem je što se ta parking mesta prodaju po paprenoj ceni i kupci stanova neretko ne kupuju i parking mesta već parkiraju negde u blizini. Na taj način su stanovnici MIše Dimitrijevića završili na limanskim parkinzima, isti slučaj je sa zgradama oko kružnog toka. Izmedju Lilda i kružnog toka se planira gradnja velikog broja objekata. Koji će još više opteretiti limanske parkinge. DA li će zoniranje to rešiti? Ali koga briga za to, bitno je da se zida i da je forma ispoštovana.
  • Da

    30.01.2023 17:00
    Neko iz urbanizma je dao dozvolu za izgradnju poslovnih prostora bez dovoljno parking mesta. Taj neko ima ime i prezime i potpis.
  • Neša

    30.01.2023 17:00
    Nerazumno
    Da li ljudi stvarno tako "razmišljaju", ili ih neko navodi na to? Uvođenje naplate NIŠTA ne garantuje! To samo dozvoljava da PS proda i zaradi na slobodnom parking mestu. Ljudi, opametite se, ne nasedajte na prazne priče. Parking servis zarađuje bez obzira ko je parkiran, da li "lokalci", koji plaćaju godišnju kartu, ili "dođoši" na posao. Ako mesta nema, neće vam ga PS obezbediti. Njima je u interesu da ga puste pod naplatu zbog većeg profita!
    Glavna "borba" treba da bude ka povećanju i izgradnji novih parkinga, kako to stoji u njihovoj Odluci o osnovanju iz 2004.godine, kao i organizovanju boljeg lokalnog prevoza radi smanjenja broja vozila. Prekopirajte ideju Pariza, gde se građanima-vozačima dodeljuju neka sredstva ako voze i komšiju na posao, da vozilo ne ide sa 1-2 osobe i sl.
  • Limanac

    30.01.2023 16:59
    Liman 1
    Isto oko Jirečekova I Milke Grgurove. Studenti zauzeli sve.
  • Komsa

    30.01.2023 16:57
    Zacarani krug.
    Mesna zajednica kaze da to ona ne moze da uradi jer trebA da se izjasne stambene zajednice. Stambene zajednice nece da se izjasne jer im to ne odgovara tj nece ni da stave na dnevni red i ondak nista. Tako prosli mi na limanu 1.
    Sve je to smisljeno uradjeno da ide preko mesnih zajednica da se ne bi uvodila naplata. Jer onda ce glasaci da se bune a sledeca godina je izborna.
  • Dule

    30.01.2023 16:52
    Tako namerno rade iz parking servisa prvo zonoraju sve okolo i onda naprave haos i guzvu u delu gde je besplatno parkiranje..Onda ljude traze naplatu i kada njima pocnu da naplacuju onda na drugim delovima krece haos.I tako mic po mic ceo grad ce iscrtati..E sada moje pitanje je kada sve zoniraju kako onda nece biti guzva jel auta ima koliko ima.Nece se smanjiti broj auta.
  • Liman

    30.01.2023 16:48
    Naravno da je moguce da vlast ne stiti ekipu iz drzavnih preduzeca koja nam uzima parking 5 dana u nedelji, cim dodje vikend odjednom se nadje i po koje mesto..
  • Lala

    30.01.2023 16:45
    Sosa
    Stanujem u B.Cosica i tvrdim da nije rešen problem parkiranja za stanovnike ove ulice i nakon uvođenja zone parkiranja.
    Stanari sa plaćenim parkingom od 8 do 17h tesko mogu naći slobodno mesto i pored velikog javnog parkinga i privatnog u dvorištu jedine kuće u blizini.
    Dođite i uverite se da ljudi čekaju po pola sata da se parkiraju.
  • Deftones

    30.01.2023 16:45
    Nova Detelinqra
    Mogla bi parking zona da se uvede i na celoj Novoj Detelinari.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna